vrijdag 14 maart 2014

2 kaartjes a lá SU

Vandaag een heerlijk dagje wezen scrappen bij Sandra. Het was natuurlijk weer onwijs gezellig ,maar we zijn ook nog eens zeer productief geweest. 

Mijn SU spulletjes waren binnen gekomen dus kon lekker met mijn nieuwe inktjes en stempels aan de slag. Helaas zat mijn bloempons er niet bij, maar gelukkig had Sandra hem ook en kon ik toch lekker ponsen. 


Eigelijk alleen maar kraft en cardstock gebruikt, wat stempels en strasjes.
De achtergrond stempels zijn van hout en heb ik ooit op een rommelmarkt gekocht, geen idee wel merk.2 hele leuke kaartjes waarvan ik het idee van internet heb "geleend "






Groetjes Anita

2 opmerkingen:

Annelies zei

Ik vind dat effect op dat vierkant heel leuk! Leuke kaartjes hoor!

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaartjes Anita, ik vind jouw kleurkeuze altijd zo mooi!!!!