zaterdag 22 maart 2014

Just for you

Ik heb een kaartje gemaakt met mijn nieuwe stempelset van Joy! "Grunge".
De inspiratie om de stempel heb ik van de stempelset die Stampin Up in het assortiment heeft.
Heel leuk effect met allemaal verschillende soorten verfspatten..
Ook de bloemen stempel "Petit Pedals"van Stampin Up heb ik gebruikt met een strassje in het hartje van de bloem.
De inkt die ik gebruik hebt is van Stampin Up.



Het labeltje heeft Cissy voor mij gestempeld en gestansd.
Het vlindertje is gemaakt met een stansje van Joy.
De takjes zijn gemakt met de pons van Martha Stewart

Groetjes Anita

3 opmerkingen:

Marjan zei

Een superkaart! Heel gaaf die kleurtjes bij elkaar en alle grungy stempels!

S. zei

echt een superleuk kaartje!!

Kitty zei

Een geweldige kaart en superleuke kleurtjes!