zondag 20 maart 2016

"het kippenhok"

Dit patroon van "het kippenhok" heb ik gekocht bij sandrasscrapshop.blogspot.nl
Sandra maakt zulke mooie dingen,ze heeft al 105 prachtige patronen gemaakt die je bij haar kunt kopen.
Het is gewoon lastig om te kiezen,want ik wil ze allemaal wel maken.
Ik heb het gesneden met de Silhouette Cameo,maar je kunt de bestanden ook in PDF openen en printen en dan zelf uitknippen.

De basis delen zitten bij het patroon,zoals het "zijhuis" het "onderhuis"en het "bovenhuis"
De rest kun je naar eigen fantasie aankleden....ik heb erg afgekeken hoe Sandra het aangekleed heeft en daar verschillende dingen van nageaapt Ha Ha

Hieronder een paar detail foto's.
De meeste figuurtjes zoals de kippen,het koren/gras en de duifjes heb ik met de techniek Print & Cut gedaan met de silhouette Cameo



Veel werk,dat geef ik toe,maar ontzettend leuk om te maken.
's avonds zet ik een nep waxinelichtje in het "zijhuis" en dat geeft een heel leuk effect.


Bedankt  voor het kijken!!






Groetjes Anita

4 opmerkingen:

Sabine zei

Wat een werk en wat supergaaf gemaakt zeg!!! Liefs Sabine

Scrappiness zei

Wat is ie ontzettend gaaf geworden Anita! Echt helemaal af ook door het hekje en met dat leuke eiermandje. Ik vond het zo grappig dat je er zo'n moeite mee had dat het hok een schots en scheef moest, maar je ziet hoe mooi het eindresultaat is :)

Els zei

Ziet er bijzonder leuk uit.
Groetjes, Els

Marjolijn van Elsberg zei

Hihi, wat Jo schrijft, dat snap ik helemaal, Bij jou moet eigenlijk alles wel "netjes" zijn. Des te knapper dat je het zo gedaan het. een superleuke paasdecoratie, en zo leuk die magnoliapaashaas en de overige details. Je maakt me wel weer heel enthousiast met de ze leuke foto's en een linkje!!! ;)