zondag 6 mei 2012

Congrats

De uitdaging die Marieke om 19uur in petto had,was een schets inclusief een inspiratie foto met vooral roze en groen.
Oef,roze is niet helemaal mijn kleur om mee te scrappen,maar wat wil het toeval.......Carla had mij een pakketje papier van het merk DCWV toegestuurd omdat ik benieuwd was naar de dikte en kwaliteit van dit merk.
Het is heel fijn papier,wel enkelzijdig,maar ook stevig.

Ik heb er een easelkaartje van gemaakt.
De vlinder heb ik gestempeld op designpapier en uitgeknipt ( butterflies and moths)
Verder gebruik gemaakt van de randpons en de stansjes om de bloemetjes te maken van Marianne Design.(creatables)

Mijn uitwerking>>>>>


                                                                                                       
De schets>>>>>>>                

De inspiratiefoto>>>>>>>>



Groetjes Anita

5 opmerkingen:

Christine zei

Heel mooi, die bloemetjes zijn prachtig!
Liefs
Christine

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hoi Anita!
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!! De roosjes zijn mooi gelukt! Groetjes, Yvonne

Trudy zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anita.
Groetjes Trudy

José zei

Hele mooie easelkaart Anita. Erg mooi papier ook! De bloemen vind ik prachtig!
Groetjes, Jose

Durvina zei

Prachtig, en leuk zo gemaakt naar die inspiratiefoto.

groetjes, Durvina