maandag 16 mei 2011

DCL#91

DCH heeft deze week weer een schets als uitdaging.

Hieronder de schets en mijn uitwerking.
Dit kaartje heb ik voor iemand gemaakt om te bedanken voor een super gezellige dag :-)

De detail foto is van een bloem gemaakt van 3 Eline witte bloemtjes bewerkt met Glimmer glaze "all that jazz" en die is te koop bij Scrapfever.
Het is een soort glimmermist maar dan in een potje met een kwastje,als je het droogt met de heattool worden de blaadjes van de bloem een beetje "knapperig"


Groetjes Anita

10 opmerkingen:

Trudy zei

Anita, wat een mooie van een kaart heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Annemieke zei

Heel erg gaaf kaartje! Vind de bloem echt super geworden!!!
Groetjes, annemieke

Scrappiness zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje Anita. Bedankt voor je uitleg van de glimmer glaze, ik ken het nog niet dus vind het leuk om te lezen (en zien) wat het effect is.

José zei

Mooie kaart Anita! Lekkere frisse kleuren en een hele mooie bloem!
Groetjes, Jose

Marjan zei

Prachtige kaart en de kleuren springen gewoon van het scherm!
Ik ken dat spul niet , maar als ik het zo lees lijkt het een beetje op Crackle Paint.

Groetjes, Marjan

miriam zei

Mooie kaart met lekkere frisse kleuren

bedankt voor het meedoen met dcl

gr miriam

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuk kaartje en wat een leuk spul!!!! Dat met ik natuurlijk ook weer hebben hihi.
Nou aniet de krijger mag er weer blij mee zijn.
super vrolijk kaartje!

Groetjes Marjolijn.

Colinda zei

Wat een frisse kaart, erg leuk hoor.

Groetjes Colinda

anja curvers zei

Heel erg mooi mooie frisse bloem ook. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Ellen zei

Erg mooie uitwerking van de schets Anita!
Prachtige bloem zie ik op je kaart...
Leuk dat je hebt meegedaan met DCL.

Groetjes Ellen