donderdag 24 maart 2016

De Molen

Hallo allemaal,

Dit is mijn 3de en voorlopig laatste object wat ik van SANDRA heb gemaakt ( had er 3 gekocht en die zijn nu af)
Het is een molen,die open kan,zodat er een klein cadeautje in kan.
Wat dat aan gaat ben ik echt een muts,als ik er met zo veel plezier aan gewerkt heb en er best wat uurtjes in zitten wil ik het eigenlijk gewoon allemaal zelf houden....herkennen jullie dat?
Best veel mensen hebben deze molen al gemaakt,maar bij iedereen is hij toch anders.
De kleur keuze bepaald natuurlijk al je eigen stijl.
Bij dit soort grote projecten heb ik altijd moeite om de juiste kleuren bij elkaar te vinden.
Deze heb ik gemaakt met oude papierlijnen die al een tijdje in de kast lagen,zou ook niet meer weten welk merk het is.
Zou ook zomaar verschillende merken door elkaar kunnen zijn.

Hieronder plaats ik wat detail foto's.

Alvast bedankt voor het kijken!!








Groetjes Anita

3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wow, wat een gave molen!! Leuk dat er ook een cadeautje in kan en ik vind de kleurencombi erg mooi gekozen. Wat ben je toch lekker actief me je sil!

Sabine zei

Wat een supergave molen! Heel mooi met al die kleine details Liefs Sabine

Scrappiness zei

Ik vind m erg mooi Anita, je bent lekker bezig met je bouwprojecten ga vooral zo door! Echt heel gaaf allemaal.