vrijdag 18 januari 2013

eindelijk weer eens een kaartje

Na tijden van geen inspiratie vond ik dat ik nu een kaartje móést maken voor iemand die mijn zelfgemaakte kerstkaartje zo gemist had.

Het papier is uit een blokje met alle lijnen van Prima Marketing van afgelopen jaar.Daar kon ik ook het envelopje uitknippen.
Het filmstripje is van Tim Holtz,de bloemetjes en takjes zijn gemaakt met de stansjes van Marianne Design.
En verder een strass-swirls gebruikt.
De foto is helaas niet super want die is met mijn mobiel gemaakt.












Groetjes Anita

6 opmerkingen:

bmartes zei

Ooh wt een schattig kaartje!
Mooi dat papier met rozenrandje..
En een schattig envelopje!
Je kaart zal vast met blijdschap ontvangen zijn!
Liefs,
Arja

Kitty zei

Mooi!

Marjolijn van Elsberg zei

WAt een lief kaartje Anita, leuk met dat zakje er voor op!

Marjolijn van Elsberg zei

WAt een lief kaartje Anita, leuk met dat zakje er voor op!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een super lief kaartje is dat geworden Anita. En wat is dat prima papier toch.mooi.

S@@rtje zei

dankjewel, ik vind jou kaartje heeeel! mooi groetjes sarah