maandag 31 december 2012

Gypsy Caravan

Ingrid  heeft mij helemaal enthousiast gemaakt om deze gypsy caravan te maken.
De tutorial is van Following the Papertrail.

De basis is zwart chipboard.
Het papier is van Authentique-Enchanted.

Het lampje heb ik gemaakt van een reserve lampje van de kerstverlichting,daar om heen touw gewikkeld en met de rozet stans van Tim Holtz het kapje gemaakt.
De wielen heb ik ook gemaakt met de rozetstans.

Het "nummerbordje" is ook van Tim Holtz.
 En de "trekhaak" heb ik aangekleed met roosjeslint.
Het was een pittig tutorial en hier en daar zou nog wel wat aankleding kunnen,maar daar moet nog wat inspiratie voor komen opborrelen.
Groetjes Anita

10 opmerkingen:

Scrappiness zei

Anita wat is ie gaaf geworden zeg!! Mooi papier heb je gebruikt ook. Hopelijk komt je inspiratie hierna weer op gang, maar dit is in elk geval een supermooi project om het lastige jaar 2012 mee af te sluiten.

scrapsylz zei

Oh, wat issie mooi geworden! Mag dan een pittige tutorial zijn, maar je hebt wel eer van je werk. Echt een pronkstuk om trots op te zijn!
Fijne jaarwisseling en veel liefde, gezondheid en plezier gewenst in 2013!

Marjolijn van Elsberg zei

Echt prachtig je circuswagentje Anita, weer heel anders dan die van mij, wel een pittige tutorial inderdaad, er zit toch ook een album in? Ga je dat nog maken? Je vroeg om nog wat inspiratie, ik ken een heel leuk winkeltje waar ik ooit voor Eva wat dingetjes heb gekocht voor haar heksendiner indertijd. Zij verkoopt ook poppenhuismeubeltjes. Zwannette
http://www.zwanettessprookjesatelier.nl/
Ik hewb daar ook al gekgeken maar wil eerst afmaken waar ik mee bezig ben voor ik weer ga kopen. een van mijn ahum goede voornemens waar ik eigenlijk niet aan doe maar nu toch maar. Verder, ik mail je nog.
liefs, Marjolijn.

Petra zei

WAUW! Wat is ie mooi geworden! Ik lees dat je zwart chipboard hebt gebruikt, ik kan het nergens vinden, waar heb je dat gekocht? Fijne jaarwisseling en een goed 2013

Anoniem zei

Wauw dat ziet er gaaf uit zeg !!Wat een werk, maar het eindresultaat is SUPER ! Een hele fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2013.
Groetjes Berdien

ingrid zei

Een hoop werk inderdaad maar het resultaat is prachtig en eigenlijk vind ik het zelf wel leuk om wat grotere projecten te maken waar je wat langer over doet.
Heb je het album ook gemaakt vond ik ook zo leuk om te doen.
Voor straks een fijne jaarwisseling en een freubelvol 2013.

Groetjes Ingrid

Cora Hoekstra zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt, de papierlijk past er helemaal bij, ik vind het dak en de vloer zo gaaf, je hebt er volgens mij aardig wat uurtjes werk en gestoken maar dan heb je ook wat. Een heel fijn 2013 gewenst

TimTop Creatief zei

helemaal super de wow zegt dat pip huisje te gek

bmartes zei

Meid wat een PRACHTIG wagentje!! Ik blijf kijken...
Zo leuk dat lampje en de roosjes op het hengsel.
Echt heel gaaf!
Liefs,
Arja

scrapdictive zei

Dat ziet er gelikt uit.
Erg mooi geworden, zeg!