maandag 10 september 2012

Wayfarer

Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn postbox, ik ben er ook helemaal van in m'n sas:-)

Volgens een tutorial van Follwing the Paper Trail heb ik het Wayfarer-album gemaakt.

Het kaartjes maken staat momenteel op een laag pitje omdat ik deze gave projecten heb ontdekt.

Het papier heb ik van een vriendin gekregen,ik dacht van Prima maar weet het niet zeker.
Verder alleen chipboard, zwart cardstock en het kraft van Marieke gebruikt.
Bij de bladzijdes heb ik er zelf een draai aan gegeven,want volgens de uitleg ging er wel heel veel cardstock inzitten.......daarom dus het craft van Marieke en de chipboard strookjes als "scharniertjes gebruikt.
Stuk eenvoudiger,maar net zo leuk.
Verder nog geen aankleding gemaakt omdat ik nog niet weet waar ik het album voor ga gebruiken.
Tot zo ver ben ik er erg blij mee.
Wat vinden jullie ervan?

Groetjes Anita

11 opmerkingen:

bmartes zei

Ik vind het prachtig Anita!
Wat een werk, je moet toch wel een beetje technisch zijn voor zo'n project... Ik zou het niet kunnen.
Liefs,
Arja

Annelies zei

Ik vind m heel mooi! Heel stijlvol met dat zwart en kraft.

Inge zei

Wat ontzettend mooi zeg! Ben benieuwd wat voor mooie projecten je nog meer gaat maken!

Christine zei

Schitterend en zo mooie kleuren! Chique hoor!
Liefs
Christine

Melanie zei

Deze is ook gaaf geworden!! Zat net even te kijken hoeveel vellen cardstock je nodig hebt. 51!!!! Das wel heel veel.

liefs,
Melanie

Petra zei

Mooi geworden! Ik heb dit patroon ook nog liggen. Ik ben ook helemaal verslaafd aan dit soort projecten.

Marjan zei

Vind het een heel mooi geslaagd project! Slimme oplossing met het kraft.

Trudy zei

Geweldig!! wat een mooie creatie Anita!
Groetjes Trudy

... van Sara zei

Prachtig hoor, echt een pareltje! Je zou niet zeggen dat het zelfgemaakt is, het ziet er zo professioneel en chique uit!

Rianne zei

Wauw... wat is die gaaf zeg!!

scrapsylz zei

zoohée, wat een gaaf project en prachtig papier! Het zal best een flinke klus geweest zijn, maar het resultaat is er dan ook naar! Erg mooi geworden.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de binnenkant van de bladen, hoe je die hebt vastgemaakt.