zaterdag 5 mei 2012

Voor jou....

Op het SF-forum heeft Marieke vandaag de hele dag challenges geplaatst omdat het vandaag Nationale scrapbookdag was.
Om 11 uur had ze een hele leuke schets geplaatst voor een LO,maar omdat ik meer van de kaartjes ben heb ik mijn fantasie flink laten gaan en er een kaartje van gemaakt.

Het papier is van Papermania.
De vlinderstempels van Tim Holtz heb ik eerst op het design papier gestempeld en daar na nog een keer gestempeld en uitgeknipt.
Daarna een laagje Utee erover gesmolten met de heattool.
De zwarte horizontale versiering is een rub-on.

en dit was de schets>>>>>




Groetjes Anita

2 opmerkingen:

Christine zei

Prachtig kaartje! Héél mooi gedaan!
Liefs
Christine

Marjan zei

Heel mooi! Ik vind het net een schilderijtje. Die vlinders heb je erg leuk gedaan!

Groetjes, Marjan