vrijdag 23 maart 2012

Liefs

Er is na tijden weer eens een kaartje uit m'n handen gekomen:-)

De basis is wit cardstock,het stukje "designpapier" is zelf gemaakt met 2 kleuren distressinkt en wat waterdruppels.
Dat is een techniekje die ik geleerd heb bij de stempelworkshop bij ScrapDelight.
Uit een stickervel van Authentique heb ik een blauwe sticker op wit cardstock geplakt en uitgeknipt,het ticketje met "liefs" erop gestempeld komt van dat zelfde stickervel.
Bovenop het vierkantje een zelfgemaakte bloem van kaasdoek gestanst met de stans Tattered florals van Tim Holtz en  gekleurd met GlimmerGlam.
Verder een paar vlindertjes bewerkt met clear embossingpoeder en nog wat parelstipjes en een tekststempel.....klaar ;-)


Groetjes Anita

6 opmerkingen:

Christine zei

Knap gedaan! De achtergrond is super!
Liefs
Christine

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een heel mooi kaartje is dat geworden Anita. Ook weer leuk om te doen hè, maar je stickers zijn toch ook echt top hoor!!!

Scrappiness zei

wat een hoop technieken op zo´n klein stukje papier! Hoe krijg je het voor elkaar Prachtig kaartje geworden met hele mooie details.
Ik ben blij dat je me overgehaald hebt die stempelworkshop te doen, heb er hartstikke veel profijt van, en jij zelf ook zie ik

Trudy zei

Wat een mooie kaart Astrid!
Groetjes Trudy

Cornelie zei

Wauw, heel erg mooi dit!
Groetjes Cornelie

José zei

Die achtergrond vind ik prachtig! Mooie kleuren en die stempel van de paspop is gaaf!
Mooie bloem Anita!
Groetjes, Jose