vrijdag 20 januari 2012

Sterkte

Gisteren heb ik stansjes zitten uitwisselen met mijn zus,die ook steeds meer scrapminded word:-)
Maar wel leuk natuurlijk,want dan kun je nog eens wat voor elkaar stanzen.
De labelstans en het ovaaltje heb ik dus van haar.
De vlinders heb ik pas aangeschaft bij Euroland (6,50)
Ze hebben daar best veel stanzen van het merk Joy.
En ook veel embossingfolders,merk weet ik niet precies.

Mijn kaart is van wit cardstock,door de Vagabond gehaald met een embossingfolder van "Me to You".
Geeft een heel mooi effect en dan heeft zo'n kaart niet veel meer nodig.
Label,ovaaltje en vlinders dus van Joy,rozet is van Tim Holtz.
Dan alleen nog de stempel en een paar plakpareltjes.





Groetjes Anita

6 opmerkingen:

José zei

Heel mooi Anita. Ik vind deze kleurencombie gaaf. Mooi de embossing en vlinders en die rozet is super!
Groetjes, Jose

Inge zei

Oh, wat een mooie kaart!!
Vind die stansjes echt superleuk!

Cornelie zei

Wat een mooi kaartje! Prachtige kleuren!! Hele mooie combi van alles!
Groetjes Cornelie

Christine zei

Ik vind het super! Ook de kleuren staan heel leuk!
Liefs
Christine

Trudy zei

Wat een prachtig stijlvol kaartje Anita!!
Groetjes Trudy

Brendaxx zei

Heel erg mooi zeg!