zondag 18 september 2011

geld/label kaartjes

Op de site van José kwam ik een heel leuk geldkaartje tegen.
Daar stond bij dat ze de  turtorial van de site van Ellen Ruberg heeft gehaald.

Omdat ik geen geldkaartje "nodig" had maar het wel leuk leek om hem te maken,heb ik er een labelkaartje van gemaakt.
In plaats van geld in het vakje heb ik een labeltje gemaakt met een verjaardagsspreukje er op.

Onder de foto's zet ik mijn gebruikte materialen.
De meeste heb ik gekocht bij Chantal van Scrapfever/Blaricum.



*wit cardstock
*design papier Lost and Found
*bloemenstans Tim Holtz-Tattered Florals
*spelbinder scallop circle
*glimmer Glam
*fimo klei voor het franse lelietje
*paper pen
*hoeppons en billenpons
*stempelsetje " gefeliciflapstaart"
*hotfix steentjes
*bedeltje gitaar
*distress inkt-vintage photo
*stukje kant



Groetjes Anita

13 opmerkingen:

Cornelie zei

Ben ook gek op die geldmapjes. Leuk om te maken hè?!
De jouwe ziet er ook TOP uit zeg! Heel erg mooi!
Groetjes Cornelie

anja curvers zei

Leuk he die geldmapjes. Heb er zelf nog geen gemaakt maar staat op m'n to do lijstje. Deze is prachtig en ja dat papier is helemaal het einde. Dit is zulk papier wat je niet moe word en telkens weer kunt gebruiken. Een prachtige bloem ook.

bmartes zei

Wat een lief kaartje,en zo'n leuk labeltje erin. Gaaf bedeltje ook. En die grote bloem vind ik erg mooi!
Groetjes,
Arja

Karin zei

Wat een ontzettend leuk idee om kado te doen. Ik vind dat bedeltje trouwens ook erg leuk!

Eefje Bouweriks zei

Vind m heel mooi geworden en die bloem is helemaal gaaf

gr.
Eefje

José zei

Ja te gek! Een label er in kan uiteraard ook. Ik vind em hartstikke leuk. Mooie bloem op de voorkant en het gitaartje vind ik ontzettend leuk!
Leuk dat je mij ook noemt joh! De site van Ellen is volgens mij het challengeblog van Karen's Doodles en niet Ellen's blog.
Groetjes, Jose

Anoniem zei

Oooh mooi zeg !!!! Die bloem is geweldig !
Groetjes Berdien

Scrappiness zei

Prachtig Anita, veel te zien en wat een leuk model ook. Mooi papier heb je gekozen en de bloem op de voorkant vind ik ook errug mooi.

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind je kaartecht prachtig Anita, en je bloem, om te zoenen, zo mooi!!!

Marjan zei

Prachtige uitvoering, Anita!

Groetjes, Marjan

Trudy zei

Wat een prachtige kaart is dit Anita!!
Groetjes Trudy

Ellen zei

Wat een prachtige uitvoering van het geldmapje Anita en ik ben echt helemaal weg van die mooie bloem! Leuk dat je naar mijn blog verwezen hebt!
Je schreef op mijn blog dat je de tekststempel zo mooi vond, dat is idd een digi en hij is te koop bij Sandra; http://scrappoint.blogspot.com/p/digistamps.html

Groetjes Ellen

Ellen zei

Jose heeft trouwens wel gelijk, de tutorial van dit geldmapje heb ik op het uitdagingenblog van Karen's Doodles gezet; http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/2011/04/tutorial-geldmapje-door-ellen-ruberg.html maar komt oorspronkelijk van Janet Blauw en staat ook op het blog van GeWe hobby; http://ge-we.blogspot.com/2010/05/geldmapjes-tutorial.html