vrijdag 19 augustus 2011

2 aap-layouts

Deze aap foto's  genomen in Apenheul heb ik af laten drukken op iets groter formaat.
Bij layout 1 heb ik Webster pages papier gebruikt en de vorm was al zo en voor layout 2 heb ik zo'n zelfde vorm uit Bo Bunny papier geknipt.
De roosjes en foto hoekje van lo 1 en het foto framepje van lo 2 zijn van Fimo klei bewerkt met glimmer glam.
De swirls zijn van chipboard,bewerkt met glimmer gaze en crackle accent .
De tickets zijn gestempeld op designpapier en bewerkt met inkt.
Verder wat afgewerkt met touw,kant,gehaakte bloem en perle pen stipjes.



 

Groetjes Anita

11 opmerkingen:

José zei

Cool! Wat een mooie vorm van de lay-out alleen al. Bij de tweede vind ik het kant supergaaf! Erg mooi gedaan allebei.
Groetjes, Jose

Marjan zei

Ik vind ze allebei super! Leuk model is dit toch. Je laat echt de aandacht op de aapjesfoto's , niet te vol gedaan, de foto's zijn ook zulke leuke blikvangers!

Goed weekend! Marjan

Eefje Bouweriks zei

Super, ik vind ze alle twee erg leuk

groetjes
Eefje

José zei

Hoi Anita, ik reageer ff op je lieve berichtje op mijn blog. Het cijfer is er eentje uit een set-cijferstansen van Papertrey Ink. Je kunt ze hier vinden: http://karinsartscrap.blogspot.com/. Ze zijn geweldig, net als alles van PTI!
Ja, embossingfolders vind ik super voor net even een accent. Ik gebruik ze lang niet genoeg!
Groetjes!
jose

Anoniem zei

super leuke lootjes zeg! Ik vind je stijl echt mooi , helemaal mijn ding
groetjes,
Isabel (isarubine)

Marjolijn van Elsberg zei

Nu wel op je blog!!!! Ik vind ze echt superleuk Anita, zoals ik al zei je kleivormpjes en ben weg van je labels, nu baal ik enorm dat ik die dure die van tim heb gekocht. Zo kan het ook heel goed!!!!!

Joyce Ebben zei

Ze zijn super Anita! Ik vind ze geweldig geworden, leuk die vorm, mooie kleuren en dan dat prachtige kant! Geweldig! Groetjes Joyce

hilde janbroers zei

wat een grappige layouts!!

Lenet zei

mooie Lo!! Dat framepje is gaaf zeg!

Marieke zei

oh wat een superleuke LOtjes! Veel mooie details en schitterende foto's!

groetjes Marieke

bmartes zei

Mooie lootjes en supermooie foto´s !
Groetjes,
Arja