zaterdag 26 februari 2011

Eekhoornalbum

Een paar jaar geleden heb ik 2 Boeroendoeks gehad.
Ze hadden een hele grote buitenkooi.
Helaas ging er eentje dood,waarschijnlijk een natuurlijke dood,want hij lag zomaar op een ochtend dood in het hok.Er was niets aan hem te zien.
De ander is toen van eenzaamheid aan zich zelf gaan bijten en plukken en is toen ook overleden.

Ik had steeds het idee om er eens een albummetje van te maken en nu is het eindelijk gebeurt.
Ik heb veel gebruik gemaakt van de techniekjes van Jo en het scrapfever forum,veel bloemen en swirls.
De bladzijdes en de kaftjes van sheet heb ik allemaal met de cricut gesneden.
Ook een aantal bloemen zijn met de cricut gesneden.
Op de laatste bladzijdes heb ik 2 halve ritsen opgerold en gebruikt als emblissementjes.













Groetjes Anita

5 opmerkingen:

hilde janbroers zei

wow, mooi hoor!!!!

Anoniem zei

Heel erg leuk!

groeten
Mazina

Unknown zei

wat een prachtig boekje!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk!!!!! een blog, eindelijk kan ik die mooooie dingen van jou ook eens wat groter bekijken. Supergaaf Anita, je albumpje, ik ben er echt van onder de indruk. En je Blgo ziet er prachtig uit, uiteraard ga ik je direct volgen.

lieve groetjes Marjolijn.

Scrappiness zei

Mooi nieuw achtergrondje heb je ook weer Anita!
Verslavend he....